  • Data: 2009-11-17 17:31:47
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:

    > Cholera, chcesz powiedzieć, że bodajże najbardziej rozpoznawalny i
    > poważany w Stanach fotografik to tylko bardzo dopracowana technika?
    > Tonalność, ostry kadr i nic więcej? I właśnie jego popularność jest
    > dowodem kiczu?

    No ja tak też właśnie myślę - kupa techniki i po prostu widoczki. To
    taki pan z drogim statywem, co dziś dużo pisałby o pikselach, ale łaził
    też po świecie. Miałby zresztą swych sympatyków w grupie... jak to było,
    ta najniżej stojąca grupa - bogaty amator :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl