  • Data: 2009-11-17 14:00:18
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski napisał(a):

    > Rany Mirek, czy Ty czytasz co trzeci wyraz? Napisałem, że u Adamsa widzę tylko
    > brak talentu. Nigdzie nie próbowałem stawiać jego prac ani jego popularności w
    > kontekście kiczu. Kontynuowałem rozmowę w odniesieniu do dygresji Bartka o
    > przełomach w czyjejść twórczości.

    Spokojnie, nic Ci w usta nie wkładam. :-)
    Pociągnąłem sobie tylko Twoją myśl w takim prowokacyjnym kierunku, mając
    nadzieję na konstruktywny komentarz. Niestety jeśli potwierdziłbyś moją
    tezę, musiałbym powalczyć z moim własnym gustem, ale co tam. ;-)

    Zdziwiło mnie, że nikt oprócz mnie nie zareagował w obronie wieszcza
    Parków Narodowych. Lubię Adamsa i zamierzam sam przejść przez taki etap.
    :-)

    --
    Mirek