    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 17 Nov 2009 12:42:14 +0100

    XX YY napisał(a):

    > W owym czasie niewielu tak potrafilo fotografowac.

    Teraz też niewielu :-)

    > Nie wiemy jak fotografowalby disiaj Adams .

    Adams fotografował dość długo, aby wyrobić sobie zdanie na temat jego
    rozwoju, drogi jaką przeszedł. Również w czasach Magnum i późniejszych.
    Mam wrażenie, że ani nowe zabawki, ani trendy nie miały jakoś na niego
    wpływu (choć sam wpłynął znacząco na innych). Przypuszczam, że teraz
    fotografowałby podobnie. Jego estetyka była chyba dość stabilna i pewnie
    po części dlatego właśnie rozpoznawalna. A może głównie dlatego? Czy to
    już oznacza, że tworzył komercyjny kicz?

    --
    Mirek