  • Data: 2009-11-17 11:33:36
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Nov., 12:10, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Cholera, chcesz powiedzieć, że bodajże najbardziej rozpoznawalny i
    > poważany w Stanach fotografik to tylko bardzo dopracowana technika?
    > Tonalność, ostry kadr i nic więcej? I właśnie jego popularność jest
    > dowodem kiczu?
    >
    > --
    > Mirek

    W owym czasie niewielu tak potrafilo fotografowac.

    jesli widze slynnne zdjecia z tamtego okresu to nie umywaja sie do
    tych jakie masowo mozna dzisiaj znalezc np na onephoto. Slynnym
    fotografom life daleko dzisiaj do tego poziomu jaki prezentuja
    anonimowi fotografowie. . ale wowczas - wowczas moze i pokazywali
    prace jakich inni nie byli w stanie.

    Nie wiemy jak fotografowalby disiaj Adams . Nie wiemy jak roznego
    rodzaju anonimowe postacie robiace dzisiaj znakomite prace
    fotografowalby wowczas.

    generalnie mnie te stare prace nie kreca.
    taki newton np i jego akty. Cieszy sie cholernym uzaniem , ale to nic
    innego jak fascynacja sexem przez ogladajacych.
    Maja okazje pobyc w obecnosci fotogramow pieknych nagich cial
    kobiecych robionych w skali 1:1 i technicznie perfekcyjnie wykonanych.
    Rzadko ma sie okazuje a wlasciwi nigdy znalezc sie w towrzystwie wielu
    najpiekniejszych kobiet swiata i do tego nagich. A Newton dostarczyl
    substytut , stworzyl zludzenie takiej sytuacji . No wiec kreci to
    ludzi i uznaja go wielkim.
    Ale jest wielkim nie ze wzgledu na wielkosc fotografii a ze wzgledu na
    luke rynkowa jaka znalazl i wypelnil .

    Zdjecia magnum za lat 40-50-tych naleza dziaiaj dla mnie do
    najnudniejszych pod sloncem.

    XXX