  • 21. Data: 2009-09-21 19:11:31
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/38 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    XX YY pisze:

    > nie , ale natychmiast potrafie rozpoznac laika.
    > a opinia laika ma to do siebie ze jest przypadkowa - tzn moze byc
    > trafna lub bledna przypadkowo , w zaleznosci od inych czynnikow , np
    > jakies niezabliznione jeszze rany z okresu wczesniejsego.

    Laika zaś krótko zdefiniować można jako kogoś, kto ma inne zdanie niż ty.

    > jesli chcesz merytorycznej dyskusji o fotografii to jest tylko jedna
    > droga - na sposob fotografii.

    Czyli jak ja śmiem w ogóle wyrażać swoje zdanie?

    > Taka dyskusja ma sens jesli odbywa sie na tej samej plaszczyznie.
    > Utarczka slowna jest co najwyzej zmaganiem na polu powiedzmy umownie
    > literatury - nie fotografii.

    Zbyt osobiście podchodzisz do jakiejkolwiek krytyki.

    > Pokaz zdjecia , wtedy bede mogl to nazwac dyskusja merytoryczna.
    > na dyskusje literacka nie bardzo mam ochote .

    A sam sobie zobacz. A na dyskusję literacką też nie mam ochoty. Nie z
    osobą, która pisząc nie potrafi użyć polskich znaków diakrytycznych.

  • 22. Data: 2009-09-21 19:17:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > potrzebujesz kilku , kilkunastu lat zeby do takiego poziomu dojsc -
    > przy czym wcale nie uwazam ze jest dobry , uwazam ze przez
    > najblizszych lat nie jestes sie w stanie do niego zblizyc.odpowiedz
    > jest prosta - musialbys popracowac nad intelektem- Fotografia to nic
    > innego jak sprzedaz intelektu.

    Boskie!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-09-21 19:24:53
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > No cóż, bywają tacy, co to robić potrafią - ludzie o sporej wrażliwości i
    > talencie...

    niektórzy nawet potrafią kręcić filmy o muzykach,
    albo opowiadać dramaty Shakespeare'a tańcem :)

    JD

  • 24. Data: 2009-09-21 20:21:41
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4ab7ca25$1@news.home.net.pl...

    efd0b_b.jpg

    > Księżyc to tu w sumie zbędny jest ;)

    Hehe.. Jest jak slawny pieprzyk, rownie slawnej Cindy Crawford ;-)

    Thomas

  • 25. Data: 2009-09-21 21:34:14
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Mam takie:

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/010.jpg

    Matusz

  • 26. Data: 2009-09-22 10:54:56
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Moja propozycja: http://www.bakulik.pl/C-B/AiP2/150.jpg

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 27. Data: 2009-09-22 11:02:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 12:54:56 +0200, bakulik at work napisał(a):

    > Moja propozycja: http://www.bakulik.pl/C-B/AiP2/150.jpg

    A rozmowy prowadzą przez GG ;)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 28. Data: 2009-09-22 11:17:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    > Moja propozycja: http://www.bakulik.pl/C-B/AiP2/150.jpg

    O!, dobre :)

  • 29. Data: 2009-09-22 12:12:36
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    bakulik at work pisze:

    > Moja propozycja: http://www.bakulik.pl/C-B/AiP2/150.jpg

    rewelacja

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 30. Data: 2009-09-22 12:49:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    > Ja w tym tygodniu wybralem sie w Tatry
    > http://plfoto.com/1955911/zdjecie.html

    Kurcze, ze mi nigdy nic takiego nie wyjdzie.

    Czemu tak jest ? Tylko nie piszcie ze brak umiejetnosci, bo jakich
    tu niby trzeba :-)

    Sprzet zly? Trafienie w odpowiednie warunki ?
    Przypadek jeden na sto ?
    Wrazliwosc odpowiednia i zauwazenie okazji ?

    J.