  • 1. Data: 2009-09-21 14:42:26
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/38 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich!

    Jak co poniedzialek otwieram nowy watek zdjec tygodnia.
    Wszystkim uczestnikom watku 37 goraco dziekuje i wszystkich
    zapraszam do dzielenia sie swoimi fotografiami w watku 38

    Ja w tym tygodniu wybralem sie w Tatry

    http://plfoto.com/1955911/zdjecie.html

    http://plfoto.com/1955902/zdjecie.html

    Jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-09-21 16:17:26
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/38 - fotoplenery.eu
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Mon, 21 Sep 2009 14:42:26 +0000 (UTC), tomek wrote:

    > Witam wszystkich!

    Witam,

    Utworzyłem w Fotoplenery kategorię "Zdjęcie tygodnia, tydzień 2009/38" ale
    wchodzenie do panelu użtykownika u mnie z jakiegoś powodu było bardzo
    uciążliwe. Daję więc tymczasowo link do mojej strony. Zdjęcie z polskiego
    festiwalu na Roncesvalle Ave., Toronto:

    http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    4551

    Pozdrowienia.

  • 3. Data: 2009-09-21 16:24:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Sep., 16:42, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam wszystkich!
    >
    > Jak co poniedzialek otwieram nowy watek zdjec tygodnia.
    > Wszystkim uczestnikom watku 37 goraco dziekuje i wszystkich
    > zapraszam do dzielenia sie swoimi fotografiami w watku 38

    studnia na prawach miejskich :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5383956814210184818

    XXX

  • 4. Data: 2009-09-21 16:46:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    XX YY pisze:

    > studnia na prawach miejskich :
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5383956814210184818

    Ale masakra...

  • 5. Data: 2009-09-21 16:47:11
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    "Na zachodzie bez zmian" ;-)

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3940999023
    /sizes/o/

    Thomas

  • 6. Data: 2009-09-21 16:52:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Sep., 18:46, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    show/5383956814210...

    > Ale masakra...
    >
    > --

    ales sie biedaku naczekal. caly tydzien musiales czekac zeby sie
    wpisac.

    za tydzien bedzie nastepne zdjecie , ktorego jeszcze nie mam.
    jestes wiec w leszej sytuacji , gdyz komentarz juz masz , a ja zdjecia
    jeszcze nie.

  • 7. Data: 2009-09-21 16:58:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    XX YY pisze:

> [...]
    >
    > za tydzien bedzie nastepne zdjecie , ktorego jeszcze nie mam.
    > jestes wiec w leszej sytuacji , gdyz komentarz juz masz , a ja zdjecia

    Ubodło cię, czy jak?

  • 8. Data: 2009-09-21 16:59:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Thomas pisze:
    > "Na zachodzie bez zmian" ;-)
    >
    > http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3940999023
    /sizes/o/

    > Thomas

    Sympatyczne - gdzie to jest? :)

  • 9. Data: 2009-09-21 17:07:27
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4ab7b109$1@news.home.net.pl...

    /sizes/o/

    > Sympatyczne - gdzie to jest? :)

    Kraków, ul. Poselska (zdjecie od strony ul. Grodzkiej)

    Smieszna sprawa... szedlem, zobaczylem ladne swiatlo, strzelilem zdjecie i
    pozniej w domu kombinowalem, gdzie to cholera bylo :P Skleroza.

    Thomas

  • 10. Data: 2009-09-21 17:19:05
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Ubodło cię, czy jak?

    chyba zartujesz.
    znam wartosc zdjecia.

    nic madrego o fotografii nie napiszesz

    pisac o fotografii to tak jakby fotografowac o pisaniu.

    XXX