  • 1. Data: 2009-09-21 11:43:23
    Temat: ostre sample z M9
    Od: "lajka" <n...@g...pl>

    Hej, moze juz bylo, ale na mnie zrobilo to kolosalne wrazenie, wiec sie tym tu
    dziele. Tak ostre zdjecia
    widzialem jedenie na ektachromie ze starego olympusa pena - ale to byl rok 1971 :) Na
    tych tu jest
    czasami mora, ale w d70 byla i dalo sie z tym zyc. Co sadzicie?
    farines-photo.com/Blog
    pozdrawiam
    ł.

  • 2. Data: 2009-09-21 11:56:02
    Temat: Re: ostre sample z M9
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 21 Wrz, 13:43, "lajka" <n...@g...pl> wrote:
    . Co sadzicie?
    > farines-photo.com/Blog
    > pozdrawiam
    > ł.
    -

    widze ciemnosc
    StaM

  • 3. Data: 2009-09-21 11:59:30
    Od: "quent" <x...@x...com>

    http://www.farines-photo.com/blog/

  • 4. Data: 2009-09-21 11:59:45
    Od: StaM <a...@y...com>

    Popraw linka na:

  • 5. Data: 2009-09-21 12:42:49
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "lajka" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1971 :) Na tych tu jest
    > czasami mora, ale w d70 byla i dalo sie z tym zyc. Co sadzicie?
    kwestia dobrego szkła

  • 6. Data: 2009-09-21 13:03:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:

    > kwestia dobrego szkła

    Kwestia braku AA.

  • 7. Data: 2009-09-21 13:03:25
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > 1971 :) Na tych tu jest
    > czasami mora, ale w d70 byla i dalo sie z tym zyc. Co sadzicie?

    mnie osobiscie wszelkie zachwyty na temat Leiki obchodzą na razie tyle co
    zeszloroczny snieg :) Byc moze w chwili kiedy pewnego pieknego dnia
    wejde do WC i po wielkim finale moim oczom ukarze się zamiast
    standardowej zawartosci muszli kupka pieniedzy w wysokich nominałach
    obiecuje sobie kupic leike :) A na razie stapam twardo po ziemi i
    pacuje na 10x tanszym i lepszym dla moich zastosowan odpowiednikach
    z lusterkiem w srodku :)

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 8. Data: 2009-09-21 13:34:01
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    > wejde do WC i po wielkim finale moim oczom ukarze się zamiast
    > standardowej zawartosci muszli kupka pieniedzy w wysokich nominałach

    Tylko, zeby Cie nie podkusilo przemycac koke dla kolumbijskiej mafii... ;)

    Adameck

  • 9. Data: 2009-09-21 14:22:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    lajka pisze:
> [...]
    Na tych tu jest
    > czasami mora, ale w d70 byla i dalo sie z tym zyc. Co sadzicie?

    Że przeostrzone. Ale to się da naprawić softem więc żadna to wada i
    życzyłbym sobie podobnie w innych puszkach.
    Natomiast kierownictwo lejki zrobiło świetny ruch wywalając filtr aa.
    90% powtarzających ''że jest świetnie'' nie zda sobie sprawy z tego, że
    głównie za sprawą braku owego filtra. Ci, co im mora wyjdzie, nie
    przyznają tego publicznie bo jakże to tak - taki drogi aparat :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-09-21 15:06:53
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > wejde do WC i po wielkim finale moim oczom ukarze się zamiast
    > standardowej zawartosci muszli kupka pieniedzy w wysokich nominałach

    ale to dla Ciebie nie byłaby KARA...?