  • 1. Data: 2009-09-21 05:36:10
    Temat: kiedy nowy Tamron dla Canona?
    Od: "sov." <s...@g...pl>

    Czy ktos wie kiedy pokaze sie u nas w sprzedazy Tamron 17-50 f/2.8 ze
    stabilizacją w wersji dla Canona? Dla Nikona jest juz w sprzedazy od pewnego
    czasu. Zdecydowałem się na to szkło dla mojego eosa D50. Czy to dobry wybór?
    sov.

  • 2. Data: 2009-09-21 07:12:58
    Temat: Re: kiedy nowy Tamron dla Canona?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Sep., 07:36, "sov." <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > czasu. Zdecydowałem się na to szkło dla mojego eosa D50. Czy to dobry wybór?

    wkrotce ;-)

    jesli optycznie bedzie tak dobry jak poprzednik bez stabilizacji to
    wybor bedzie niemal doskonaly.