    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Sun, 11 May 2014 15:59:53 +0200

    W dniu 2014-05-11 10:49, RadoslawF pisze:
> [...]
    Grzebanie się z kluczem?
    Klucz 24, 1 ruch i po sprawie.

    > 1. rączki i tak zabrudzisz wymieniając filtr
    Wynalazek ludów prymitywnych - RĘKAWICZKI ;)
    > 2. w domowych warunkach nie podnosisz a tylko wjeżdżasz na kanał
    Po grzybka ;) - miskę do spuszczania ojeju wstawiam pod korek - a mam
    zwykłego kompakta.
    > 3. tak na oko kranik wygląda na dłuższy od zwykłego korka i jak
    > zawadzisz o coś to będziesz miał niepotrzebny problem
    Dokładnie - już mi się zdarzyło giąć miskę :/
    A w moim przypadku "toto" by sterczało zdecydowanie poniżej (korek mam
    pod kątem jakichś 45stopni)
    > 4. kranik ma zamontowana na stałe dźwigienkę do otwierania,
    > jest szansa ze jakiś dzieciak w czasie zabawy ją odkręci
    > (celowo lub nie) lub jak pojedziesz w teren to rusza ją
    > jakaś gałąź czy inny badyl.
    Prędzej badyl niż dzieciak. Niby jest mocowany na zatrzask, ale...