  • Data: 2014-05-11 19:09:32
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-11 16:32, Pszemol pisze:
    > 24?? A skąd ja wezmę taką wielką nasadkę? Co to za auto?
    Citroen ze starym silnikiem 1.4 8v - korek jest oficjalnie "na kwadrat"
    ale że takiego nie posiadam a ma z zewnątrz kołnierz 24 to...

    > Moje na szczęście mają nasadkę 17mm.
    Co konstruktor to pomysł...

    > E... :-) A nie lepiej bez rękawiczek i wciąż nieubrudzony?
    A miskę masz zawsze czyściutką i wcale nie ma na niej grama kurzu z drogi?

    > I klucz nie zawadza o podłogę przy odkręcaniu gdy nie podnosisz auta?
    Po poluzowaniu o 1/4 obrotu - resztę odkręcam palcami - nie łowię korka
    w misce :)

    > Co to za auto? Jaki to silnik?
    Jak pisałem silnik PSA TU 1.4 (od 1.0 do 1.6 - takie same)
    Poglądowo: http://egaraz.com/offer,list1,20053,81365,o.html

    > No właśnie. Jaki badyl zrobi dwa ruchy: jeden do góry a drugi
    > obrotowy?
    Nie ma rzeczy niemożliwych - a to znacznie prostsze niż odkręcenie korka :(