  • Data: 2014-05-11 16:40:09
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2014 o 16:30 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > I robią to bez umawiania się, na poczekaniu?
    > Bo dla mnie właśnie największym powodem robienia wymiany
    > samodzielnie jest fakt, że muszę się u mechanika umawiać
    > i musi to być dzień powszedni, w jakichś konkretnych godzinach
    > a zawsze czekać muszę, czego nie lubię i trwa to dużo dłużej
    > niż gdy zrobię to sobie sam w domu, w dogodnym dla siebie
    > terminie i mam pewność że użyłem tego oleju co chciałem, że
    > nalałem tyle ile chciałem, że nie uczył się na moim aucie dzieciak ;-)

    Ja po drodze do domu mam kilka warsztatów (sieciowych) czynnych do 20-22,
    mam też stację diagnostyczną (przeglądy do DR) czynną do 22, która ma
    "prosty serwis".
    Gdy chcę wymienić olej dzwonię "czy mogę podjechać na wymianę" - nie
    zdarzyło mi się abym musiał wykonać trzy telefony.
    Olej i filtr ma swój, nie ma ryzyka, że wleją mi "coś z beczki" - bo stoję
    przy aucie, opłaca mi się "babrać"? :-)

    TG