    Subject: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5cd2740e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <qau0go$kin$1@news.mixmin.net>
    <i...@4...com>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 8 May 2019 23:58:20 +0200

    W dniu 2019-05-08 o 13:17, r...@k...pl pisze:

    > Nie ma. Co nie zmienia faktu, że można zatrzymać się przed przejściem celem
    > przepuszczenia pieszych.

    Ależ oczywiście że jest, zacytowałem go ale został wycięty/olany i jak
    to bywa niezrozumiany przez kretyna. Zatem jeszcze raz, z uzasadnieniem:

    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania.

    Chodzi o końcówkę zdania:
    "chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania."

    Czyli zgodnie z logiką, również wchodzenie bezpośrednio przed
    nadjeżdżającym pojazdem" czyli "wtargnięciem" jest jak najbardziej
    założeniem, że nie wszyscy uczestnicy ruchu, stosują się do przepisów.

    Kolega "pedał" nie dość że jest nieogarem przepisów PoRD to również nie
    ogarnia przepisów grup dyskusyjnych...komentując i cytując cudze
    sygnaturki :) i tym samym załapuje się na treść mojego podpisu :) jak i
    wspomniany artykuł. Ponieważ zwyczajnie jest głupi to może to tylko po
    raz kolejny udowodnić własnoręcznie.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>