  • Data: 2019-05-05 23:15:08
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zwykle unikasz odpowiedzi czy jestes pizdziakiem z polityki czy jego glupszym
    bratem.

    Odpowiedź już dawno dostałeś ale że jesteś niepełnosprytny to nie
    zrozumiałeś :)

    > A co do zatrzymania przed przejsciem jak nie ma na nim pieszych tylko stoja na
    chodniku. Kara za to 100-300 zlotych i jeden punk karny.

    Tak? To wskaż mi przepis, w którym jest napisane ze możesz się zatrzymać
    przed przejściem kiedy są na nim piesi. Nie ma? Atopeszek :/...Właśnie
    wpadłeś we własne sidełko głupoty :]
    Tadam.

    --
    LordBluzg(R)