  • Data: 2019-05-06 00:55:51
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 May 2019 23:36:54 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    napisali ze jesli pieszy jest w trakcie przechodzenia mam mu umozliwic opuszczenie
    przejscia. Przepis ten pozostawia mi dowolnosc dzialania. Moge zwolnic, zatrzymac
    sie, zmienic pas. Zatrzymanie sie przed przejsciem jesli nie ma na nim pieszych to
    100-300 w plecy i jeden punkt karny. W taryfikatorze nie ma nic o pieszych na
    chodniku przy przejsciu.

    > a moje dziecko zostało w przedszkolu nauczone, ze jak che przejść przez
    > przejście dla pieszych, to staje przy krawędzi drogi (przy pasach) i
    > podnosi rękę. Jakie to cholernie proste.

    Ale przeciez przedszkolakowi nie wolno samemu po ulicy ...

    J.