  • Data: 2019-05-05 23:30:48
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie ma takiego przepisu bo nie musi go byc. Inny to reguluje. Ten co w nim napisali
    ze jesli pieszy jest w trakcie przechodzenia mam mu umozliwic opuszczenie przejscia.
    Przepis ten pozostawia mi dowolnosc dzialania. Moge zwolnic, zatrzymac sie, zmienic
    pas. Zatrzymanie sie przed przejsciem jesli nie ma na nim pieszych to 100-300 w plecy
    i jeden punkt karny. W taryfikatorze nie ma nic o pieszych na chodniku przy
    przejsciu.