  • Data: 2017-03-28 19:33:19
    Temat: Re: Zasilanie pętli prądowej w dalekopisie
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-28 o 18:17, J.F. pisze:

    > Nie pisalem, ale jak tak to przeciez musialo byc - nie moze urzadzenie
    > ciagle szumiec, aby raz na tydzien telegram odebrac.
    >
    > I jakis tam czas na rozpedzenie silnika musi centrala dac.

    Teraz podstawową kwestią jest sposób, w jaki centrala zgłaszała
    dalekopisowi pojawienie się połączenia przychodzącego. Będę to jakoś w
    stanie symulować prostym interfejsem, który właśnie powstaje i który
    potrafi tylko kluczować pętlę prądową?

    Ktoś wie, czy dalekopisy automatycznie odbierały takie połączenia, czy
    też konieczna była ingerencja operatora (jak to ma miejsce w przypadku
    telefonu)?

    > To proste urzadzenie, musi sie dac prosto przystosowac.
    > Zacznij od omomierza.
    >
    > TX sa normalnie zwarte, czy rozwarte ? Po nacisnieciu klawisza powinna
    > byc chwilowa zmiana (krotka).
    >
    > RX zapewne do jakiegos elektromagnesu dochodza, omomierz powinien to
    > zmierzyc.

    To zrobię w następnej kolejności. Po prostu miałem nadzieję, że ktoś już
    ma to rozpracowane. Internet niestety milczy.

    > Wzywak ma chyba prosta konstrukcje - nie da sie zobaczyc co on tam robi ?

    Pewnie się da, chociaż ta plątanina kabli na pierwszy rzut oka nie
    wygląda wcale tak prosto. Reverse engineering wolałbym sobie zostawić na
    koniec.