  • Data: 2017-03-31 11:40:22
    Temat: Re: Zasilanie pętli prądowej w dalekopisie
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.03.2017 09:31, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > http://pubserv.uprp.pl/PublicationServer/generuj_dok
    ument.php?plik=PL_000000000149291_B1_PDF

    > Przy dolnych tranzystorach brakuje rezystorów bazowych a bez nich
    > układ nie będzie pracował poprawnie.
    >
    > Podany link był z sessionid i jest nieważny. Mam nadzieję, że ten
    > będzie działał dłużej.

    Ok, tym razem udało mi się ściągnąć plik. Rozumiem, że to ten sam
    schemat, o którym była mowa wcześniej w tym wątki.
    Jeszcze będę się dokładniej wczytywał w schemat i opis, ale mam kilka
    pytań o praktyczną realizację.
    1) Jakie tranzystory mogę/powinienem zastosować? Najzwyklejsze BC547
    wystarczą?
    2) Jak dobrać/obliczyć wartości rezystorów?
    3) Które z tych wejść i wyjść należy podłączyć do software'owego UARTA
    (nadawanie i odbiór danych 50 bps do i z dalekopisu), a które odnoszą
    się do sterowania kierunkiem przepływu prądu?
    4) Źródło prądowe 40mA należy podpiąć do B+ i B-?