  • Data: 2017-03-31 15:38:58
    Temat: Re: Zasilanie pętli prądowej w dalekopisie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Atlantis,

    Friday, March 31, 2017, 11:40:22 AM, you wrote:

> [...]
    ument.php?plik=PL_000000000149291_B1_PDF
    > Ok, tym razem udało mi się ściągnąć plik. Rozumiem, że to ten sam
    > schemat, o którym była mowa wcześniej w tym wątki.
    > Jeszcze będę się dokładniej wczytywał w schemat i opis, ale mam kilka
    > pytań o praktyczną realizację.
    > 1) Jakie tranzystory mogę/powinienem zastosować? Najzwyklejsze BC547
    > wystarczą?

    Bez przesady z tym skąpstwem. Dan jakieś BD13x - zależnie od napięcia
    zasilania.

    > 2) Jak dobrać/obliczyć wartości rezystorów?

    Zależnie od sterowania.

    > 3) Które z tych wejść i wyjść należy podłączyć do software'owego UARTA
    > (nadawanie i odbiór danych 50 bps do i z dalekopisu), a które odnoszą
    > się do sterowania kierunkiem przepływu prądu?

    Przeczytałeś opis patentu?

    Podaj, jakimi napięciami chcesz sterować (TTL, CMOS 5V, CMOS 3.3V), jakie napięcie
    zasilania
    przyjąłeś, jakie funkcje chcesz uzyskać.

    > 4) Źródło prądowe 40mA należy podpiąć do B+ i B-?

    Nie ma źródła prądowego, zapomnij o nim. Rezystor szeregowo z
    dalekopisem. Drutowy.

    --
    Best regards,
    RoMan