  • Data: 2017-03-28 23:30:27
    Temat: Re: Zasilanie pętli prądowej w dalekopisie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Mar 2017 19:33:19 +0200, Atlantis napisał(a):

    > Ktoś wie, czy dalekopisy automatycznie odbierały takie połączenia, czy
    > też konieczna była ingerencja operatora (jak to ma miejsce w przypadku
    > telefonu)?

    IMO automatycznie - w koncu jak Chinczyk wysyla, to u nas nikogo nie
    ma w biurze.

    > To zrobię w następnej kolejności. Po prostu miałem nadzieję, że ktoś już
    > ma to rozpracowane. Internet niestety milczy.

    Cos tam znajduje

    pubserv.uprp.pl/publicationserver/generuj_dokument.p
    hp?plik=PL_000000000102037_B1_PDF

    bc.pollub.pl/Content/6673

    tu co prawda nic nie ma, ale ... moze warto przeszukac biblioteke
    dlibra.itl.waw.pl/dlibra-webapp/Content/1789

    No i ciekawostka - choc wzywaka tam nie ma
    www.szpzl-zegrze.waw.pl/pdf/publikacje/k33/33_5.pdf

    > Pewnie się da, chociaż ta plątanina kabli na pierwszy rzut oka nie
    > wygląda wcale tak prosto. Reverse engineering wolałbym sobie zostawić na
    > koniec.

    Popatrzylem sobie na to
    https://imged.pl/wzywak-dalekopisu-telex-dalekopisu-
    20787132.html

    ten przekaznik RU48 to robi wrazenie. Trudno sie stykow doliczyc -
    ciekawe po co ich tyle ...

    J.