  • Data: 2024-08-24 03:01:16
    Temat: Re: Zasilacz, regulacja prądu, oscylacje
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Ja tam wcale tego nie widzę, widzę za to że mierzysz nie wiadomo co,
    > komparator mosz podpiety pod nap odniesienia i na wyjście dc out(cs).

    GIN i GOUT (tak nazwałem te przewody) to przewody amperomierza w
    woltamperomierzu. Idą na bocznik. GIN wchodzi i jest też masą samego
    woltamperomierza, GOUT wychodzi.

    Tu jakiś przypadkowy schemat z Internetu:

    https://sklep.avt.pl/pol_pl_Woltomierz-cyfrowy-0-100
    V-i-amperomierz-10A-z-bocznikiem-185340_3.webp

    Czarny gruby to u mnie GIN, czerwony gruby to u mnie GOUT. Masy
    woltamperomierza nie podłączałem (czarny cienki), bo i tak łączy
    się w samym woltamperomierzu z GIN.

    > PS. Nie cierpię schematów na ciemnym tle bo guano widać :(

    Ja nie cierpię jasnego tła, bo oczy wypala :( ale ktoś już wrzucił po
    inwersji.

    --
    - Zajączku, dlaczego masz takie krótkie uszy?
    - Bo jestem romantyczny.