  • Data: 2015-09-04 17:42:58
    Temat: Re: Zarezerwowana pamięć RAM
    Od: Robert Winkler <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie ma zasadnicze.
    > Nie pytałem o aspekt prawny, tylko fizyczny (techniczny).

    W tym ci nie pomogę.

    [..]
    > No tak, ale tym oprogramowaniem był Windows 8.1
    > Więc i tak mam inny.

    W takim wypadku sięgasz do strony
    https://www.microsoft.com/en-us/useterms
    i szukasz swojej wersji.
    Dla Windows 8.1 znalazłem następujący zapis:

    "POSTANOWIENIA DODATKOWE
    1. Prawa licencyjne i możliwości korzystania z oprogramowania przez
    wielu użytkowników
    [...]
    e. Korzystanie z oprogramowania w środowisku zwirtualizowanym.
    Jeśli Licencjobiorca korzysta z oprogramowania do wirtualizacji, w tym
    oprogramowania Client Hyper-V, w celu utworzenia co najmniej jednego
    komputera wirtualnego w ramach jednego systemu sprzętowego, w brzmieniu
    niniejszej umowy każdy komputer wirtualny i komputer fizyczny jest
    uznawany za oddzielny komputer. Niniejsza licencja zezwala
    Licencjobiorcy na instalację tylko jednej kopii oprogramowania na jednym
    komputerze, niezależnie od tego, czy jest to komputer fizyczny, czy
    wirtualny. Jeśli Licencjobiorca chce korzystać z oprogramowania na
    więcej niż jednym wirtualnym komputerze, musi uzyskać oddzielne kopie
    oprogramowania z oddzielnymi licencjami na każdą z tych kopii.
    Realizowana za pomocą technologii zarządzania prawami dostępu do treści
    cyfrowych lub innej technologii pełnego szyfrowania twardego dysku
    ochrona treści w środowisku zwirtualizowanym może być gorsza."

    W przypadki zwykłej wersji Pro, punkt ten jest oznaczony jako "f"
    i ma identyczne brzmienie jak w przypadku zwykłej wersji domowej.

    Nic cie nie uratuje, musisz wysupłać te 4 stówki na kolejny system.

    Jeśli klientom zależy na dalszej obsłudze 16-biwych wersji programów,
    to oddadzą ci tą kasę z nawiązką,
    wystarczy że odpowiednio przygotujesz cennik swoich usług
    i w przypadku gdy klient przychodzi z problemem dotyczącym
    starej 16-bitowej wersji podliczyć go podwójnie. ;-)

    --
    Robert