  • Data: 2016-10-17 03:25:43
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 58034ad4$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > A wiesz że antybiotyki (poza penicyliną) uszkadzają słuch?

    Nie wiem, ale nie nadużywam antybiotyków, jeśli nie liczyć czosnku.
    Antybiotykami ,,leczono'' u mnie astmę -- przez kilka lat...

    > Co za imbecyl przepisuje antybiotyk na wysypkę

    :)

    > nie sprawdzając co to jest, czy np. nie jakieś uczulenie..

    Ponoć wysypka zazwyczaj jest wywołana infekcjami wirusowymi.

    -=-

    Od kilku tygodni nie mogę wyzdrowieć, ale w tym czasie
    byłem jedynie u kardiologa -- z wizytą regularną.
    Uczę się przyjmowania Nebivoru -- muszę powstrzymywać
    nadgorliwe serce, ale jednocześnie nie mogę schodzić
    poniżej wymaganej wydajności. ;) Nie obniżam ciśnienia,
    ale częstość skurczów...

    Jednym z ubocznych objawów Nebivoru jest właśnie ból głowy...
    Być może Nebivor jest przyczyną mego silnego bólu głowy...
    Ale bez Nebivoru miewam od 2 do 3 skurczów na sekundę...

    Nadgorliwość serca wywołana jest astmą, której wg biegłej Dziób -- nie mam. ;)

    -=-

    Niemal każdy lekarz, a nawet nie tylko lekarz (prelegenci na prewencjach
    rentowych ZUS) wie o tym, jakie są skutki astmy, lecz biegły sądowy -- nie wie!

    -=-

    Zaraz obudzą się Wolimy mające łuszczycowe zapalenia stawów -- z ich ,,mądrościami''.
    Na pocieszenie -- ZUS szykuje zrównanie emerytalne. Wszyscy Polacy (także mundurowi
    i rolnicy) mają otrzymywać 1kpln tytułem emerytury...

    http://zus.pox.pl/zus/zus-chce-jednakowej-emerytury-
    dla-wszystkich-polakow.htm

    Wolim -- także będzie miaU masę ;) szmalu na emeryturze, jeśli dożyje... ;)

    ZUS opowiedział się za systemem emerytury obywatelskiej. Każdy Polak ma
    otrzymywać jednakową emeryturę w wysokości 1000 zł. Możliwa będzie również
    jednorazowa wypłata zgromadzonych w ZUS środków.

    Według rekomendacji zawartych w Białej Księdze, ZUS miałby się stać jedyną
    instytucją w Polsce odpowiedzialną za ubezpieczenia społeczne. W najbliższym
    czasie miałoby więc dojść do połączenia ZUS, KRUS oraz resortowych systemów
    emerytalnych (emerytury dla policji, sędziów i prokuratorów).

    Według rekomendacji ZUS, miałoby również dojść do całkowitej likwidacji OFE.
    Środki zgromadzone na kontach w Otwartych Funduszach Emerytalnych zostaną
    podzielone na dwie części. Pierwsza część, tj. 25% aktywów trafi do Funduszu
    Rezerwy Demograficznej, przy czym środki te zostaną zapisane na subkoncie
    ubezpieczonego w ZUS. Pozostałe 75% aktywów z OFE trafi zaś do III filara.
    Środki te zostaną zapisane na Indywidualnych Kontach Emerytalnych każdego
    ubezpieczonego.

    -=-

    Zyy ostatniej chwili:

    Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z obozowisk...

    -=-

    Turcja dostała 6 miliardów euro na przyjęcie uchodźców i bezwizowy ruch pomiędzy
    Turcją i ,,Europą''... Te 6 miliardów euro to rekompensata płacona urzędnikom,
    którzy do tej pory utrzymują się z cięzkiej pracy ;) polegającej na stemplowaniu
    wiz?... Od tej pory islamiści będą przyjmowani przez Turcję, po czym oficjalnie
    i legalnie będą przyjeżdżali do ,,Europy'' jako Turcy?...

    -=-

    Zaufany profil można potwierdzić z domu -- poprzez bank chociażby...

    Coraz mniej potrzebnych urzędników -- ale coraz więcej urzędników ,,pracuje''... ;)
    Urzędnicy pracują nad tym, by prace urzędników przejmowały komputery i automaty?...

    To jak z wojną o pokój. ;)

    bój to jest nasz ostatni
    krwawy skończy się trud
    https://www.youtube.com/watch?v=KymgJPVQphk

    -=-

    Smutna prawda jest IMO taka, iż głupole przejmują władzę i marnują pracę
    ludzi mądrych, lecz niezbyt gorliwych do dawaniu po mordzie, przez co po
    prostu dookoła brakuje forsy na wszystko...