  • Data: 2016-10-21 02:42:42
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 58065145$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > A doktory co na to?

    Nie wiem.
    Kardiolog stawia na wirusa.

    IMO wirus albo by zdechł, albo by mnie rozłożył i wywołał bakteryjną chorobą.
    Tymczasem czego jak czego, ale choroby bakteryjnej raczej nie mam...

    Bardzo powoli wracam do zdrowia. Mam silny ból głowy, problemy z koncentracją
    (i nie o ,,skupianie się'' na sedesie mi chodzi) oraz nadmiarowe problemy
    z zachowaniem równowagi -- na co dzień mam trudności z utrzymaniem pionowej
    postawy (może mieć to związek z urazami słuchu) i z chodzeniem po liniach
    prostych, gdy nie ma w pobliżu prostych linii... Od paru tygodni mam znacznie
    większe problemy z traceniem równowagi i szybkim myśleniem. Parę tygodni temu
    niewiele brakowało, a bym spadł ze schodów galeriowych, i to z samej góry...
    Teraz jest znacznie lepiej.

    > Bez jaj, ale to wygląda na poważne problemy z układem immunologicznym..

    Wiesz, czym jest alergia? Wiesz, że jestem alergikiem?

    > Robiłeś test na AIDS?

    Nie -- bo ani objawów AIDS nie mam, ani do grupy
    osób podwyższonego ryzyka nie należę.

    > No cóż, też bym chciał się nie interesować tym jak sobie poczynają ci władcy
    Polski. Niestety, amatorszczyzna, ew zła wola
    > sprawiają że nie sposób nad tym przejść do porządku dziennego, nie sposób milczeć..

    Nie mam zdrowia na interesowanie się tym.

    > Jest w stanie wykorzystać np. 500zł na SMSy i rozmowy i 10GB z Play w ciągu
    miesiąca? Mi się za 3 dni kończy ta promocja a
    > wykorzystałem dopiero coś około 300MB danych i 12zł na rozmowy i SMSowanie.

    Wykorzystała 1000 minut niemal do końca w niecały miesiąc.

    Postscriptum: IMO wiem, co mi zaszkodziło przed miesiącem i co mi dolega, lecz nie
    wiem, jak wyleczyć się. Dobrym lekarstwem jest sen, lecz zbyt długie
    spanie niekoniecznie jest fajne. Normalnie przesypiam pół doby -- teraz śpię nieco
    dłużej i mam już tego spania serdecznie dosyć. Na szczęście już nie przewracam się
    zbyt łatwo, więc zdrowie powraca, o ile można to nazwać zdrowiem.