  • Data: 2016-10-22 15:42:35
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > koncentracją
    > (i nie o ,,skupianie się'' na sedesie mi chodzi) oraz nadmiarowe problemy
    > z zachowaniem równowagi -- na co dzień mam trudności z utrzymaniem
    > pionowej
    > postawy (może mieć to związek z urazami słuchu) i z chodzeniem po liniach
    > prostych, gdy nie ma w pobliżu prostych linii... Od paru tygodni mam
    > znacznie
    > większe problemy z traceniem równowagi i szybkim myśleniem. Parę
    > tygodni temu
    > niewiele brakowało, a bym spadł ze schodów galeriowych, i to z samej

    Jakiego wirusa, i co niby ten wirus zaatakował?
    Kto Ci to powiedział? Np. w żółtaczce wirus może w wątrobie wegetować
    przez całe życie człowieka.
    Czyli coś z obwodowym/ośrodkowym układem nerwowym. Nie ma problemu
    naczyniowego, nie było żadnych udarów.. Nie chcę Cię tu straszyć, ale
    AIDS również może być przyczyną..

    > Wiesz, czym jest alergia? Wiesz, że jestem alergikiem?

    Tak mniej więcej.. A na co konkretnie jesteś uczulony?

    > Nie -- bo ani objawów AIDS nie mam, ani do grupy
    > osób podwyższonego ryzyka nie należę.

    Akurat w w wypadku AIDS trudno mówić o typowych objawach.

    > Nie mam zdrowia na interesowanie się tym.

    > Wykorzystała 1000 minut niemal do końca w niecały miesiąc.

    To chyba rekord w amatorskim korzystaniu z telefonu;-)