  • Data: 2016-10-16 21:13:51
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 58034aad$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie pływałeś po jakimś syfie.. Zresztą takie czasy że france można złapać ze
    wszystkiego..

    Problem w tym, że do tej pory nie doszedłem do zdrowia,
    o ile ja w ogóle bywam zdrowy. ;) Chwilami podejrzewam
    chorobę zatok. Silny ból głowy, trudności w koncentracji,
    osłabienie (słabego na co dzień) wzroku, szum w uszach...
    Potrzebuję jeszcze więcej snu niż zwykle -- 12 godzin
    na dobę to teraz za mało...

    Mogę powiedzieć, że POWOLI nabieram sił, ale STARASZNIE powoli.
    [wiem -- nie lękaj się!]

    > Jakby nie patrzeć - źle się dzieje z tą polską "demokracją", te szmaty sądzą że są
    wybierani po to aby zdobywać władzę nad ludźmi
    > którzy ich wybrali, czy tam tymi którzy się wstrzymali od głosu, bądź też tymi
    którzy byli przeciw nim.

    Polityka mnie nie ciągnie.
    Zdrowy na umyśle człowiek reperuje to, co zepsute,
    ale cwany uważa, iż hipokryzja popłaca. :)

    Ludzie nie są głupi (jak uważa TLis) i jeśli są źle
    traktowani -- nie chcą odpłacać poświęceniem tak zwanym.

    Mądry władca pojmuje to -- dlatego nie łamie prawa.
    Głupi władca uważa, że jakoś zatłucze ,,swych wrogów''.

    Problem w tym, że
    głupi najpierw zabija ,,swych wrogów'', następnie znajomych,
    przyjaciół, rodzinę i wreszcie popełnia samobójstwo...

    Zaś
    mądry najpierw karmi siebie, następnie swą rodzinę, przyjaciół,
    znajomych i wrogów, bo łatwiej karmić wroga niż bronić się
    przed tymże wrogiem.

    Łatwo zauważyć, że tą metodą głupcy są ochraniani przez mądrych
    zaś mądrzy -- wybijani prze głupców.

    > Ale lubisz bonusy, dziwne, skoro nawet ich nie wykorzystujesz..

    Matka wykorzystała.