  • Data: 2016-10-22 15:46:05
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 580651c8$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Antybiotykami nie można bić wirusów.
    > Zasięgnij języka -- byś wiedział, czym jest antybiotyk czy wirus.
    > Wirus to forma pomiędzy światem żywym i martwym -- ma DNA lub RNA,
    > lecz nie rozmnaża się samodzielnie, czyli nie jest w pełni żywą istotą.
    >
    > Bakteria potrzebuje jedynie pożywienia -- rozmnaża się bez potrzeby
    > infekowania innycj istot żywych.
    >
    > Wirus grypy:
    >
    > https://userscontent2.emaze.com/images/3be31b2d-a19e
    -478f-bbb7-a0bec188649d/c11bd1ca-e51a-4a6c-9d6d-237b
    d5a0be43.jpg

    > Bakteria to pełna komórka żywa.

    A co innego napisałem powyżej?, mimo to zdarzają się lekarze
    przepisujący antybiotyki przy infekcji wirusowej..

    > Raczej -- propozycje.

    Składał Ci je ktoś?

    > Wystarczy poczytać literaturę piękną, by zrozumieć wiele.
    > Dziś widzę wyraźnie, kto z ,,oczytanych'' cokolwiek czytał. :)
    >
    > Zacznij ;) od Nędzników -- kolejne kroki postawisz dzięki wskazówkom
    > tam zawartym.
    >
    > Możesz iść drogą bardów. Na początek JBrel:
    >
    > http://www.tekstowo.pl/piosenka,jacques_brel,amsterd
    am.html

    > Możesz też rzucić okiem na Amsterdam rzucić takim okiem:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ex_Zbb3fcA0
    >
    > Rotterdam jest nowoczesny, co zawdzięcza ;) kanclerzowi Niemiec.
    >
    > Na wesoło możesz iść drogą Trzech muszkieterów.
    >
    > -=-
    >
    > Wiem, wiem -- Amsterdam i Rotterdam to miasta holenderskie, nie
    > francuskie. :)
    > I nie w Holandii, lecz w Belgii język francuski jest jednym z urzędowych.
    > I wiem także, iż WHugo urodził się pod szwajcarską granicą, nie pod
    > belgijską.

    Co ma literatura piękna do osoby która doszła do koryta przy pomocy
    obcego kraju? I ja mam poważać kraj którym włada osoba chodząca na
    pasku, można powiedzieć - mocodawców z zewnątrz?

    A tak nawiązując do tego co napisałeś - lubiłem Francję nie za pisarzy,
    aktorów itd, ale za kultywowanie od bardzo dawna pięknych idei.