  • Data: 2016-10-18 18:46:17
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 58034ad4$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem, ale nie nadużywam antybiotyków, jeśli nie liczyć czosnku.
    > Antybiotykami ,,leczono'' u mnie astmę -- przez kilka lat...

    > :)

    > Ponoć wysypka zazwyczaj jest wywołana infekcjami wirusowymi.

    Nawet i w takim wypadku antybiotyk to niewłaściwe panaceum..

> [...]
    > mam. ;)
    >
    > -=-
    >
    > Niemal każdy lekarz, a nawet nie tylko lekarz (prelegenci na prewencjach
    > rentowych ZUS) wie o tym, jakie są skutki astmy, lecz biegły sądowy --
    > nie wie!
    >
    > -=-
    >
    > Zaraz obudzą się Wolimy mające łuszczycowe zapalenia stawów -- z ich
    > ,,mądrościami''.
    > Na pocieszenie -- ZUS szykuje zrównanie emerytalne. Wszyscy Polacy
    > (także mundurowi
    > i rolnicy) mają otrzymywać 1kpln tytułem emerytury...

    dla-wszystkich-polakow.htm

    Bzdury.. Kolejne ich fantazje.

> [...]
    >
    > Według rekomendacji ZUS, miałoby również dojść do całkowitej
    > likwidacji OFE.
    > Środki zgromadzone na kontach w Otwartych Funduszach Emerytalnych
    > zostaną
    > podzielone na dwie części. Pierwsza część, tj. 25% aktywów trafi do
    > Funduszu
    > Rezerwy Demograficznej, przy czym środki te zostaną zapisane na
    > subkoncie
    > ubezpieczonego w ZUS. Pozostałe 75% aktywów z OFE trafi zaś do III
    > filara.
    > Środki te zostaną zapisane na Indywidualnych Kontach Emerytalnych

    Wierzysz w to? Wierzysz że w taki sposób da się prowadzić politykę
    takiej instytucji jak ZUS?

    > -=-
    >
    > Zyy ostatniej chwili:
    >
    > Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z
    > obozowisk...

    Złodzieje. Ruska też chcieli okraść ruf statków. Jak kiedyś lubiłem
    Francję, tak dokumentnie mi zbrzydła gdy do koryta dostał się ten obecny
    służka USA.

> [...]
    > ,,pracuje''... ;)
    > Urzędnicy pracują nad tym, by prace urzędników przejmowały komputery i
    > automaty?...
    >
    > To jak z wojną o pokój. ;)
    >
    > bój to jest nasz ostatni
    > krwawy skończy się trud
    > https://www.youtube.com/watch?v=KymgJPVQphk
    >
    > -=-
    >
    > Smutna prawda jest IMO taka, iż głupole przejmują władzę i marnują pracę
    > ludzi mądrych, lecz niezbyt gorliwych do dawaniu po mordzie, przez co po
    > prostu dookoła brakuje forsy na wszystko...

    Kto ma kasę ten ma. Druga prawda jest taka że w kapitalizmie wszyscy nie
    mogą mieć kasy.