  • Data: 2016-10-21 02:26:00
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 580651c8$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Nawet i w takim wypadku antybiotyk to niewłaściwe panaceum..

    Antybiotykami nie można bić wirusów.
    Zasięgnij języka -- byś wiedział, czym jest antybiotyk czy wirus.
    Wirus to forma pomiędzy światem żywym i martwym -- ma DNA lub RNA,
    lecz nie rozmnaża się samodzielnie, czyli nie jest w pełni żywą istotą.

    Bakteria potrzebuje jedynie pożywienia -- rozmnaża się bez potrzeby
    infekowania innycj istot żywych.

    Wirus grypy:

    https://userscontent2.emaze.com/images/3be31b2d-a19e
    -478f-bbb7-a0bec188649d/c11bd1ca-e51a-4a6c-9d6d-237b
    d5a0be43.jpg

    Bakteria to pełna komórka żywa.

    dla-wszystkich-polakow.htm

    > Bzdury.. Kolejne ich fantazje.

    Raczej -- propozycje.

    > Złodzieje. Ruska też chcieli okraść ruf statków. Jak kiedyś lubiłem Francję, tak
    dokumentnie mi zbrzydła gdy do koryta dostał się
    > ten obecny służka USA.

    Wystarczy poczytać literaturę piękną, by zrozumieć wiele.
    Dziś widzę wyraźnie, kto z ,,oczytanych'' cokolwiek czytał. :)

    Zacznij ;) od Nędzników -- kolejne kroki postawisz dzięki wskazówkom tam zawartym.

    Możesz iść drogą bardów. Na początek JBrel:

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,jacques_brel,amsterd
    am.html

    Możesz też rzucić okiem na Amsterdam rzucić takim okiem:

    https://www.youtube.com/watch?v=Ex_Zbb3fcA0

    Rotterdam jest nowoczesny, co zawdzięcza ;) kanclerzowi Niemiec.

    Na wesoło możesz iść drogą Trzech muszkieterów.

    -=-

    Wiem, wiem -- Amsterdam i Rotterdam to miasta holenderskie, nie francuskie. :)
    I nie w Holandii, lecz w Belgii język francuski jest jednym z urzędowych.
    I wiem także, iż WHugo urodził się pod szwajcarską granicą, nie pod belgijską.