    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zarejestrowałem kartę
    Date: Mon, 12 Sep 2016 21:11:44 +0200

    Użytkownik "Trybun"

    > Dzień pierwszy
    >
    > Rano. Wyskoczyłem na chwilę do sklepiku, gdzie trafiłem na starter
    > poszukiwanej sieci. Super. "Czy da się zarejestrować ?" "O nie, pisze, że
    > za 2 tygodnie. Może niech pan spróbuje w innych punktach.". Dobra, jakoś
    > poradzę. Na razie wracam do zaplanowanych zajęć.
    >
    > Wieczorem. O k.. miałem zarejestrować. Zobaczmy na witrynę operatora. No
    > da się zarejestrować online. Skan dowodu potrzebny. Pomyślałem sobie ...
    > czy może być dajmy na to kolekcjonerski ? No nic, nie o to mi chodzi, ale
> [...]

    Czy aby nie koloryzujesz trochę.
    ---
    Po co miałbym koloryzować. Piszę jak jest. Może komuś wyjść szybciej, ale
    może i wolniej. Może ktoś inny napisze swoją relację.

    Z rejestracją w której sieci miałeś
    tyle problemów.
    ---
    A jakie to ma znaczenie. Tu chodziło o brak doświadczenia zarówno
    pracowników punktu rejestracji jak i mnie, brak czasu, brak punktu pod ręką,
    itp. Takie zwykłe sprawy, które zawsze przytrafią się i będą spowalniać niby
    prostą czynność.

    Pomijam już tu sedno sprawy, to że zmuszanie Polaków do
    rejestracji uważam za kolejny przejaw bandytyzmu władzy. Nie wybieramy
    tych chciwych władzy bydlaków aby oni później nas terroryzowali na
    każdym kroku.
    ---
    Nie wybierajmy w ogóle. Ci, których wybieramy nie będą robili tylko tego na
    co byśmy zagłosowali, ale także to na co byśmy w życiu nie zagłosowali. Jak
    już to należałoby głosować za sprawami. Ale i tak głosowanie nad każdą
    sprawą nie jest potrzebne bo sprawy nie dotyczą wszystkich by wszyscy mieli
    nad nimi głosować. Jak np ja idę do sklepu w niedzielę, albo nie idę, to po
    ...ja ktokolwiek inny albo kiedykolwiek indziej jeszcze miałby nad tym
    debatować. Są też decyzje małych społeczności, choćby rodziny. Ta sama
    kwestia. Oddawanie komuś władzy, które to oddawanie nie jest do niczego
    potrzebne. Więc mocno się puknijcie w głowę jak kolejny raz wpadniecie na
    pomysł pójścia na wybory powszechne.