  • Data: 2016-09-18 09:31:30
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 57d6e189$0$652$6...@n...neostrada.pl

    > Nie głosuję.

    Chyba słusznie, ale to i tak nic nie zmienia.

    > Seksualnie?

    Dość szerokie pojecie i niekoniecznie związane z narządami płciowymi.
    Zdarzają się osobniki przeżywające coś na kształt orgazmu jak chamy
    tytułujące się "polskimi patriotami" wyzywają ludzi na pogrzebach.

    > Czyli -- obiecuje swobodę i wolność?

    I powiada że te zakładane obywatelowi pęta na kończyny i kaganiec na ryj
    to tylko dla jego dobra..

    > Matce dałem pomarańczową SIMkę, aby miała za free dzwonienie.
    > Zanim minie miesiąc -- postaram się o kolejną SIMkę na
    > kolejny miesiąc. :) I tak aż do lutego... O ile zdołam
    > i o ile matka zechce. :)
    >
    > Mnie starcza 30 minut miesięcznie z dziewicą.

    Faktycznie, dla tych co dużo korzystają z telefonu taki bonus to
    atrakcja. Tych 30minut nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy w pełni
    wykorzystać. Ale SMSy nie wystarczają na jeden dzień.. W VM też są
    jakieś bonusy w związku z rejestracją?