  • Data: 2016-09-19 03:01:22
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" nrhak9$gpt$...@d...me

    >> A ja -- popieram, bo mam bonusy.

    > tak tanio się sprzedajesz?

    Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim spostrzegłem się?...
    Nie...
    Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim się spostrzegłem... ;)

    Najpierw nazwałem kurwą kogoś z moich znajomych -- pracownika
    rządowego, później zauważyłem, że ja też prostytuuję się, ale
    za zdecydowanie mniejsze pieniądze -- linki do oferty ;) poniżej.

    Problem w tym, że ww. znajomemu praca techniczna ;) w rządzenie
    nie odpowiada, zaś mnie jedynie brak zdrowia. :) Pogodziłem się
    już dawno z takim życiem. Lepsze to niż dawanie dupy za pieniądze.

    Coraz gorzej widzę -- teraz z trudem piszę. :)
    Mam nadzieję, że to chwilowe ;) pogorszenie, ale trwa dość długo.
    W tym stanie ledwo cokolwiek mogę robić, więc kurestwo kuleje.

    I aby było jasne -- jestem wdzięczny Agorze za zarobki.
    IMO lepiej być kurwą, niż pracując dla kurwy -- wzbogacać ją.

    Rejestracyjne bonusy mnie pociągają. :) Szkoda, że Virgin tak późno
    mi ciachnęła te 14 plnów. Gdyby ciachnęła wcześniej -- zarobiłbym
    więcej. Ja niewiele dzwonię, ale matka dzwoni -- i to ona właśnie
    oszczędza na tych bonusach.