    From: MHM <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Date: Thu, 28 Jul 2011 11:43:28 +0200

    > Ehhh...i w ten piękny sposób dyskusja z "jak wyegzekwować
    > odpowiedzialność od ASO/FL" zeszła na "jak wcisnąć to auto kolejnemu
    > kupującemu".

    O przepraszam. W tym prypadku nie nazwałbym tego wciskaniem.
    Sprzedajacy chce sie pozbyc auta. Kupujący chce kupic. Sprzedający nie musi
    być expertem od aut. On je tylko użytkował zgodnie z zaleceniami fabryki.
    Serwisowal w ASO. Co prawda ma podejrzenia, ale tylko podejrzenia bez
    dowodów co do stanu technicznego auta. Moze, ale nie musi je przedstawiac
    Kupujacemu. Kupujacy aby sie upewnic co kupuje jedzie z autem do warsztatu
    przez siebie wybranego. Warsztat bada i stwierdza - wsio OK. Teraz kwestia
    komu Kupujacy bardziej ufa: Sprzedajacemu czy wybranemu przez siebie
    warsztatowi ?

    Ja sprzedajac auto znajomemu bylem przekonany o dobrym stanie auta. Dwa
    warsztaty jemu to potwierdzily. Wtopil, ale nie mial do mnie żalu.

    > Sorry, ale ręce opadają. To tylko dowodzi, że rynek aut
    > używanych to jedna wielka ruletka, i to rosyjska.

    Bo jest :)

    > Tylko że w rosyjskiej
    > rewolwer ma 5 pustych komór i jedną załadowaną, a przy kupnie auta
    > używanego jest odwrotnie.

    Przy kupnie nowego tez masz spora szanse na wtope.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena