  • Data: 2012-02-10 00:13:19
    Temat: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-09 21:28, szufla pisze:

    > Czlowieku, byles kiedys w Alpach, myslisz, ze tam same Volvo jezdza?

    To tak jakbys na podstawie Zakopanego wyciagnal wnioski nt. sredniej
    temperatury w Polsce...

    > Opanuj sie i przestan powtarzac te glupoty. Jakis debil napisal dowcip i
    > teraz polglowki to powtarzaja. Srednia temp na polnocy w Mediolanie jest
    > taka sama jak w Paryzu i Londynie.

    No ale czego to ma dowodzic? Ze tam nie ma zimy a u nas jest? Przeciez
    to wlasnie napisalem.

    http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Mediolan-e
    bene_oid-id_5458.html
    http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Pary%C5%BC
    +Region-ebene_rid-id_748.html
    http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Londyn-ebe
    ne_rid-id_727.html

    http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Warszawa-e
    bene_oid-id_6234.html

    Widzisz roznice? A to tylko srednia.

    > Fiata Ducato = Peugeot Boxer = Citroen Jumper od 1994 roku !

    I dokladnie wszystkie te 3 samochody maja ten sam problem z
    niedogrzaniem silnika zima u nas.
    (nie wiem jak z silnikiem 2.8 produkcji iveco, bo tym nie mialem okazji
    jezdzic)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG