  • Data: 2023-02-19 22:58:17
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2023 o 22:29, J.F pisze:

    > Niech ci bedzie ... i nie ma pasujących?

    No nie ma - może na alagro, ale to gówno z chin bez żadnych papierów.

    > Wszystkie sprzedawane w Polsce maja ... z załozenia :-)

    Ale być może dlatego w poważnych hurtowniach ich nie ma:P

    > Moze i racja. Szefowi sredniego szczebla zalezy, zeby zespół mial co
    > robic :-)

    Generalnie ma być prawilnie - mają być papiery i żadna partyzantka.

    > A teraz prąd.
    > I nie mam nic przeciwko temu, zeby te auta 20 lat jezdzily ...
    > tylko ile bateria wytrzyma ?

    A z czego będą biedni producenci żyli? No chyba że z wynajmu bo ty nie
    będziesz miał nic i będziesz szczęśliwy:P

    > Teraz to moze tylko istotne przekazac paru niemieckim i francuskim
    > firmom, ze trzeba zainwestowac w elektryki. Ale one juz to same
    > dostrzegły.

    To dlaczego politycy postanowili popełnić efektowne sepuku, skoro rynek
    by rozwiązał?

    ce-juz-elektrykow-bo-sa-za-drogie.html

    > Tu raczej nie chodzi o to czy wolno czy nie, tylko o zakres dat.

    Dokładnie - norwegowie tak lubili elektryki tylko i wyłącznie dlatego,
    że było to dyktowane systemem podatkowym. Skończyły się dopłaty
    skończyla się miłość.

    > No ale masz tam dodatkow info, ze Hyunday i VW sie wycofaja z ICE w
    > Norwegii ... no i ciekawe - Norwegowie sie przerzucą na tansze
    > spaliniaki, czy będą narzekac na drozyznę, ale kupią elektryczne.

    Zobaczymy. Na razie nie kupują elektryków.

    > Norwegom na ekologii na swiecie to chyba tak sobie zależy.

    Ale lobbystom elektryków już tak. Przynajmniej tak kłamią:P

    > Aż tak, to moze nie, ale przepisy są dla władzy przeciw obywatelom, a
    > nie odwrotnie :-)

    Ale przynajmniej zachowywano kolejność - najpierw przepis potem
    restrykcje. Teraz robili to na tłita i im głupiej tym lepiej. A tłuszcza
    przyklaskiwała i jak ktoś zapytał "zaraz przecież to bez sensu" to
    wrzeszczała o szurach i nauce;) Takiego cyrku to jeszcze nie było.

    > Podatki juz od dawna nie wymagają wizyty w urzędzie.

    No ale pieniążkami z monopoly bym chciał:P

    > Skoro pracowałes zdalnie :-)

    Nie pracowałem zdalnie.

    > Ale pieniadze za to brali ?

    No zawiadomienia o tym, że w związku z kowidem zaprzestają poboru
    podatków nie dostałem. Musiało się zgubić na poczcie - może też zdalnie
    robili:P

    > Ze jak terminy były bardzo długie, tak nadal są bardzo długie.

    I tak i nie. Często jest tak, że wystarczy pojechać 20 km dalej i jest
    prawie od ręki.

    > Nic sie nie zmieniło. No moze lekko na gorzej :-)

    Jest lepiej w 2020 po prostu zamknęli i nie było nic bo kowit:P Co nie
    zmienia że dalej jest chujowo ale jednak przyjmują.

    > nie mowie nie, ale ... widac były ważniejsze problemy :-)

    Oczywiście - samo się nie okradnie.

    > No ale teraz juz mozna.

    No już można - co nie zmienia tego, że państwo jest odpowiedzialne za co
    najmniej 100 tysięcy nadmiarowych zgonów niezwiązanych z kowidem. To
    więcej niż kacapy stracili we wszystkich mogilizacjach na ukrainie.

    > Tak calkiem zadna to nie ..

    Finalnie po trzech miechach nie było żadnej istotnej korelacji między
    stanem zaszczepienia a infekcją. Biorąc pod uwagę, że z kalendarza
    wychodziło, że większość drugą dawkę wzieła na wakacje, to w sezonie nie
    było już żadnej zależności a jak jeszcze przyszedł omikron to w sumie
    dziwne by było jakby szczepionka na szczep sprzed dwóch lat działała.

    > Ale tu jest trzeci przypadek - wplyw na transmisje choroby.
    >
    > Troche trudne do zmierzenia.

    E tak "zaszczepieni nie będą zarażali bo nie będą zakarzeni" czy jakoś
    tak:) Ograniczenie transmisji opierało się właśnie o brak rozwoju
    infekcji. Zresztą w czasie kowida nigdy tego ograniczenia transmisji nie
    udowodniono a i dane statystyczne temu przeczą.

    > Niektorzy agresje mieli wczesniej, inni do tej pory nie znają.

    Dobrze pamiętam ja byłem w pełni zaszczepionym antyszczepem, tylko
    dlatego że z numerków wychodziło że to nie działa przeciw zachorwaniom.
    Ty też pamiętasz;) Spytaj ich czy zmienili zdanie i zamierzają przeprosić:)

    > Hm, ona to racze spowodowala wielka migracje.
    > Co powinno owocowac roznoszeniem choroby.

    No widzisz... Dziwne, powinno wyjść inaczej:P

    > topia stal. A wielki piec jeszcze rude redukuje.

    A to sorry.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!