  • Data: 2023-02-20 07:45:41
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-02-2023 o 22:29, J.F pisze:

> [...]

    0%?
    To ile sprzedało się ice, a ile elektrycznych?

    ce-juz-elektrykow-bo-sa-za-drogie.html

    Cyt:
    "Okazuje się, że Norwegowie nie chcą na razie kupować samochodów, bo na
    ich zakup wprowadzono wysoki podatek."

    Nic nie piszą, że zaczęli masowo kupować ice....

    > Tu raczej nie chodzi o to czy wolno czy nie, tylko o zakres dat.

    Przede wszystkim to demagogia.
    Jak inaczej nazwać wyciąganie wniosków, z danych z 1 miesiąca po
    podwyżce o 25%?

    Zresztą nawet nie wiadomo, czy przestali kupować elektryki, a zaczęli
    ice, czy po prostu po takim szoku w ogóle nie kupują nowych....

    > No ale masz tam dodatkow info, ze Hyunday i VW sie wycofaja z ICE w
    > Norwegii ... no i ciekawe - Norwegowie sie przerzucą na tansze
    > spaliniaki, czy będą narzekac na drozyznę, ale kupią elektryczne.
    >
    > Bo 25% VAT to ciagle nie jest ~200%.

    Dokładnie.

    Swój prąd to mają w dużej części z wody i wiatru.
    A czyjaś ekologia ma się do tego nijak.