    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Date: Thu, 16 Feb 2023 18:30:27 +0100

    On Thu, 16 Feb 2023 17:36:00 +0100, Shrek wrote:

    > Niekoniecznie. A mało to pomysłów unii już było pewnych a nie przeszły?

    Ale on juz przeszedl.

    Teraz mozna:
    -go wycofac,
    -przesunac na pozniej,
    -wybrac kolejnego Kaczynskiego, co tupnie nóżką i krzyknie
    "a my sie nie damy". Tylko ... nie mamy fabryki samochodow.
    Mamy miec. Elektrycznych.

    > Zależy od tego czy uda się ludzi przekonać. Na razi są na dobrej drodze
    > - widać wyciąglęli nauczkę z kowida i dowolnie głupie pomysły przejdą
    > jak napuścisz na siebie ludzi i wmówisz im że ci co przeciw to szury...

    Ale juz ludzi namowiles i przeszlo.
    Teraz to przeciwnicy muszą namowic ludzi do innego glosowania w
    kolejnych wyborach unijnych.
    No chyba, ze wezmiemy przyklad z GB ...

    Tesla nie jest zla. Tylko droga :-)

    J.