  • Data: 2023-02-16 18:37:08
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Feb 2023 16:39:11 +0100, Lisciasty wrote:

    > A może komuś pasuje że coś świeci i grzeje?

    Zimą moze i pasuje, a latem klimatyzator odpala.
    Powinni tego zabronic.

    > Może nie każdy lubi LEDy?

    A co tu jest do lubienia ...

    > Ja mam ledówki w chałupie ale są teorie że spektrum świecenia ledów jest
    > mniej korzystne dla człeka niż żarówki. Nie wiem nie znam się.

    No ale pewne doswiadczenie juz masz.
    Nie osleples?

    > Wyszukaj sobie "żarówka tradycyjna 100W" albo "wstrząsoodporna".
    > Myślisz że handlarze to wystawiają bo takie mają hobby? ;)

    W sklepach tego coraz mniej. Rzadko sie sprzedaje ?
    Kolejna sprawa to jakosc tego - ostatnie zarówki ktore kupiłem,
    byly fatalne i szybko sie spalily.
    Te obecne moze lepsze ... bo jeszcze mniej wydajne.

    Halogenki G9 230V tez padaly jak muchy ...

    > Ale u szkopa jest milion BEV i ładowarki też są i nie trzeba było
    > żadnych zakazów i wymuszeń.

    I jest milion zadowolonych klientow.
    Ale cos juz narzekaja na kolejki :-)

    > Niby tak ale wątpię, za duża kasa za tym stoi a biurokraci są podatni na
    > wziątki.

    No to duza kasa bedzie produkowac elektryki.
    A kto ma zaplacic za ICE - Chinczyki?

    J.