-
Date: Wed, 13 Apr 2011 12:58:44 +0200
From: LEPEK <n...@n...net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
References: <io3f14$k5t$1@news.onet.pl> <io3frh$mdp$1@news.onet.pl>
<io3gn2$q8o$1@news.onet.pl> <io3uga$7f1$1@news.task.gda.pl>
<op.vtvhd9g6a6rut4@koder>
In-Reply-To: <op.vtvhd9g6a6rut4@koder>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 195.95.235.235
Message-ID: <4da581dd$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1302692317 195.95.235.235 (13 Apr 2011 12:58:37 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 24
X-Authenticated-User: drapoltrading.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362052
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-13 12:43, Mariusz Chwalba pisze:
> bo ma on też parę oczu, które jezdnię
> obserwują i potrafi kierowcę o niebezpieczeństwie ostrzec.
To nie dokładnie o ostrzeganie chodzi, a o odbiór bodźców podczas rozmowy.
Jest taki fajny eksperyment: prowadzi się rozmowę z drugą osobą siedząc
w trzech różnych pozycjach - na przeciw siebie patrząc prosto w oczy,
obok siebie spoglądając na siebie i odwróceni plecami do siebie.
Pierwszy sposób jest dla większości ludzi niewygodny i po krótkiej
chwili męczący. Drugi - najwygodniejszy. W trzecim przypadku mamy
problem z koncentracją i szukamy zajęcia dla zmysłów, które nie
odbierają wizerunku drugiej osoby - dokładnie z tego samego powodu
większość z nas lubi chodzić podczas rozmowy przez komórkę. IMO
trzymanie telefonu w ręku może przeszkadzać tylko technicznie w
prowadzeniu samochodu (np. w trasie praktycznie bez znaczenia), ale
zaburzenie koncentracji występuje bez względu na to, czy mamy telefon w
ręku, czy słuchawkę w uchu.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.11 13:25 Artur Maśląg
- 13.04.11 13:56 Jarek Andrzejewski
- 13.04.11 15:18 Kamil
- 13.04.11 15:45 Marcin N
- 13.04.11 16:19 Mario
- 13.04.11 17:56 marjan
- 13.04.11 18:08 Mega
- 13.04.11 18:13 Mega
- 13.04.11 19:09 Artur Maśląg
- 13.04.11 19:11 Artur Maśląg
- 13.04.11 19:14 Artur Maśląg
- 13.04.11 19:33 glang
- 13.04.11 22:18 Mario
- 13.04.11 22:35 MarcinJM
- 13.04.11 22:44 marjan
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe