  • Data: 2011-04-13 12:43:11
    Temat: Re: Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Apr 2011 12:39:08 +0200, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > bzdura
    >
    > zakaz rozmawiania przez komórki można rozpatrywać w dwóch płaszczyznach
    >
    > 1. rozmowy, ale wtedy należało by w ogóle zakażać, również tych przez
    > zestaw, "ucho" czy z pasażerem

    Gdzieś obiły mi się o uszy badania, z których wynikało, że rozmowa przez
    zestaw głośnomówiący jest równie niebezpieczna, jak trzymanie komórki przy
    uchu. A z pasażerem właśnie nie - bo ma on też parę oczu, które jezdnię
    obserwują i potrafi kierowcę o niebezpieczeństwie ostrzec.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba