  • 1. Data: 2011-04-13 08:14:55
    Temat: Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,94242
    86,Przypominamy__zakaz_palenia_i_jedzenia_za_kolkiem
    _.html

    O tym, że w służbowym w teorii palić nie wolno to wiem,
    ale skąd zakaz picia i jedzenia w prywatnym samochodzie?
    Podobno coś się zmieniło w przepisach od kwietnia 2011.

    Gazeciane rewelacje czy też faktycznie coś zmodyfikowali?

  • 2. Data: 2011-04-13 08:28:55
    Temat: Re: Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-13 08:14, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > Podobno coś się zmieniło w przepisach od kwietnia 2011.
    >
    > Gazeciane rewelacje czy też faktycznie coś zmodyfikowali?

    Cokolwiek by nie bylo, bedzie rownie zywym zapisem jak ten o
    nierozmawianiu przez kom.
    Ot, nastepny przyczynek do wysuplania co kilka miesiecy paru groszy dla
    budzetu.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-04-13 08:40:18
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > Podobno coś się zmieniło w przepisach od kwietnia 2011.
    >
    > Gazeciane rewelacje czy też faktycznie coś zmodyfikowali?

    Tez mnie zastanowiło, nawet miałem na grupie zapytać :-)
    A nic kompletnie o tym wcześniej nie słyszałem.
    A jestem zainteresowany, bo czasem jadam i pije za kierownicą -
    oczywiście w odpowiednich warunkach.

    Seco

  • 4. Data: 2011-04-13 08:43:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-13 08:28, MarcinJM pisze:
    86,Przypominamy__zakaz_palenia_i_jedzenia_za_kolkiem
    _.html

    > Cokolwiek by nie bylo, bedzie rownie zywym zapisem jak ten o
    > nierozmawianiu przez kom.

    Absolutnie się nie zgodzę. Za komórki wyłapują i słusznie. Nie
    tylko w Polsce, a wręcz w Polsce wyłapują za słabo i stąd twój wniosek.

    > Ot, nastepny przyczynek do wysuplania co kilka miesiecy paru groszy dla
    > budzetu.

    Mnie interesuje podstawa tych opowieści.

  • 5. Data: 2011-04-13 08:47:16
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-13 08:43, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    >
    > Absolutnie się nie zgodzę. Za komórki wyłapują i słusznie. Nie
    > tylko w Polsce, a wręcz w Polsce wyłapują za słabo i stąd twój wniosek.

    Mozesz sie nie zgadzac, ale 80-90% ludzi i tak rozmawia przez komorki
    trzymane w reku, wiec zapis jest martwy. Pomijam czy sluszne jest to
    ograniczenie czy nie.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2011-04-13 08:50:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-13 08:40, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    (...)
    > Tez mnie zastanowiło, nawet miałem na grupie zapytać :-)

    :)

    > A nic kompletnie o tym wcześniej nie słyszałem.

    Ba, ja nawet szukałem jakichś zmian w PoRD - nic nie znalazłem.
    Może źle szukałem?

    > A jestem zainteresowany, bo czasem jadam i pije za kierownicą -
    > oczywiście w odpowiednich warunkach.

    Wygląda na to, że odpowiednie warunki to unikanie Małopolski ;)
    <cite>
    tłumaczy Joanna Biel-Radwańska z małopolskiej policji
    </cite>

  • 7. Data: 2011-04-13 08:53:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,94242
    86,Przypominamy__zakaz_palenia_i_jedzenia_za_kolkiem
    _.html

    > Absolutnie się nie zgodzę. Za komórki wyłapują i słusznie. ...

    Magicznie zestaw głośnomówiący pomaga na tę słuszność :-)

  • 8. Data: 2011-04-13 08:55:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-13 08:47, MarcinJM pisze:
    86,Przypominamy__zakaz_palenia_i_jedzenia_za_kolkiem
    _.html

    > Mozesz sie nie zgadzac, ale 80-90% ludzi i tak rozmawia przez komorki
    > trzymane w reku, wiec zapis jest martwy.

    Nie jest martwy i możesz się z tym oczywiście nie zgadzać. Ba, możesz
    nawet się przekonać na własnej skórze.

    > Pomijam czy sluszne jest to ograniczenie czy nie.

    Już to argumentowałeś tylko wpływem środków do budżetu, więc nie
    dziwne, ze pomijasz sens istnienia takiego zakazu...

  • 9. Data: 2011-04-13 08:56:33
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    > Mozesz sie nie zgadzac, ale 80-90% ludzi i tak rozmawia przez komorki
    > trzymane w reku, wiec zapis jest martwy. Pomijam czy sluszne jest to
    > ograniczenie czy nie.
    >
    > --
    Zawsze zastanawiało mnie tylko jedno.
    Nawet gdy do telefonu zastosuję słuchawkę bezprzewodową i będę rozmawiał bez
    trzymania telefonu w ręku.
    To i tak przecież muszę wybrać numer, odrywając wzrok i uwagę od jazdy.

  • 10. Data: 2011-04-13 09:02:51
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-13 08:50, Artur Maśląg pisze:

    Może kluczem są tu słowa: "ale tylko wtedy, kiedy kierowca wiezie ze
    sobą pasażerów". Tyle, że z tego, co pamiętam dotyczy to zarobkowego
    transportu osób, a nie prywatnych samochodów...

    Ogólnie to bełkot jakiś jest, a szczególnie: "Policjant zatrzymujący
    samochód widzi czy kierowca zapina pasy w ostatniej chwili czy odkłada
    komórkę i na pewno zobaczy też gaszonego papierosa, czy kanapkę" - po
    kiego grzyba ktoś miałby podpalać kanapkę w samochodzie?!

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm