  • Data: 2011-02-16 07:19:28
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: "Marcin N." <h...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 22:44:21 +0100, Sylwester Zarębski napisał(a):

    > http://samorzad.infor.pl/sektor/zadania/gospodarka_k
    omunalna/artykuly/389028,miejsce_publiczne_to_przest
    rzen_sluzaca_do_wspolnego_uzytkowania.html

    No dobra, ale czy z tej definicji wynika, że administrator, zarządca czy
    też właściciel takiego obiektu nie ma żadnego wpływu na to co w nim wolno
    robić a co nie? Jeśli tak, to rozumiem, że mogę w dowolnym momencie (np.
    podczas Twojej ceremonii ślubnej) wejść do kościoła z aparatem i baterią
    lamp z softboxami itd i zacząć sesję zdjęciową, tak? Albo przyjść z
    aparatem do Twojej knajpy, gdybyś takową posiadał i walić fleszem po oczach
    Twoim klientom?
    Oczywiście to są przykłady przejaskrawione, celowo. Chodzi mi o to czy
    można czegoś w takim miejscu uznaniowo zakazać i jeśli tak, to jaka jest
    tego podstawa prawna? Bo jeśli nie można, to chyba jednak trochę niefajnie,
    prawda?

    pzdr
    Marcin N.