  • Data: 2011-02-16 18:33:49
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: "Gil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:14ctf1zxxoywp$.1805ro6xkovvv.dlg@40tude.net...

    > Udzielającym się tu rozmaitym prawnikom -chałupnikom i tzw. chłopskim
    > filozofom ponownie przypominam, ze gdy  podobny im prawnik -chałupnik i
    > chłopski filozof bywający tu na grupie A.F.......

    Tak to jest, że jedyny ciekawy obiekt na polskiej wsi albo w polskim mieście
    powiatowym to kościół.
    Ja byłem na wakacjach ostatnim latem w nietypowym miejscu czyli na Ponidziu.
    Kto jedzie z Łodzi albo Warszawy czy z Wybrzeża to zawsze pomija ten zakątek w
    drodze do Gór, Słowacji czy Chorwacji.
    We Wiślicy kręciłem się po dziedzińcu aż sam młody Wikary zaproponował mi czy
    chcę zwiedzić podziemia Długosza. Zwiedziłem, robiłem fotki starym rzeźbom 15,16
    wiecznym co nie mają swego miejsca w obecnym kościele. Nikt nie chciał za to
    pieniędzy. Wikary też nie chciał bo jak zaproponowałem zapłatę za ten wspaniały
    indywidualny tour to mi powiedział, że skrzynka jest w kościele.
    Myślę, że każdego spotyka to co ma w głowie. Jak ktoś sie w kościele nie umie
    przeżegnać to czego tu szuka?