  • Data: 2011-02-18 09:40:36
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2011, p 47 wrote:

    > Nawet jesli może(?) masz formalnie rację (szczerze mówiąc coś nie chce mi
    > się tegoz kodeksami analizować;-), to MZ twoje rozumowanie mimo to jest
    > klasycznym dzieleniem włosa na czworo;-).

    Ależ w zupełnosci się zgadza :)

    > takich tez prywatnych obiektach, jak np. banki?),

    Nie wiem czy istnieją jakieś przepisy szczegółowe, ale przypuszczam
    iż (nawet jeśli nie istnieją) dałoby się obronić tezę o "uzasadnieniu".
    IMO oczywistym jest, że właściciel - również w przypadku "udostępnienia
    publicznie" obiektu takiego jak sklep, muzem czy coś podobnego - może
    wprowadzić wszelkie *uzasadnione* ograniczenia, takie jak zakaz
    używania statywów tudzież (a w różnych obiektach uzasadnienie może
    być różne) zakaz błyskania lampą.

    > ale nawet gdyby tak było,
    [...]
    > naruszające jego zakazy właśnie stają przed perspektywa jak najbardziej
    > dopuszczanego przez prawo wyrzucenia za drzwi!

    I właśnie starałem się wskazać jak to działa :)

    pzdr, Gotfryd