  • Data: 2012-06-24 21:47:27
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-24 21:35, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Niech kapelusz zachowa bezpieczny, odstęp i przyhamuje odpowiednio
    > wcześnie, to nie będzie miał problemu.
    > A jak woli udawać zaskoczonego, że ktoś po wyprzedzeniu go wjeżdża przez
    > niego - to z reklamacjami do rodziców, za brak rozumu.

    Ooo, to już kapeluszowi nie wolno jechać swoim stałym, _równym_ tempem?
    Ma hamować, bo jaśnie pan zapierdalający uważa się za ważniejszego?

    Żeby nie było - załóżmy, że za kapelusza mam w tym przypadku kogoś, kto
    jedzie zgodnie z ograniczeniem na odcinku, np. 90km/h (dodajmy, że to
    prędkość GPSowa, w związku z czym, prędkościomierz wskazuje mu ~95km/h :P).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl