  • Data: 2012-06-24 22:46:52
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Jun 2012 19:51:30 +0100, yabba
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Ja rozumiem też wyprzedzanych. Wjechanie komuś metr przezd maskę nie
    > jest bezpieczne. Nie można "na siłę" wciskać się w kolumnę.

    Otoz to! Jesli swoim manewrem zmuszasz mnie do przyhamowania to znaczy, ze
    wykonales go zle. Pewnie, ze czasem sie zdarzy (od tego sa awaryjki, zeby
    powiedziec "przepraszam"), ale jak ktos robi z tego norme...

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com