  • Data: 2012-06-22 16:33:30
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan45" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-06-22 08:10, J.F. pisze:

    >Jak to, nie widzisz? Obejrzyj się za siebie - stado
    >zawsze podąża za swoim przewodnikiem.

    No jak ? Co ty, k*, kolejny kapelusznik jestes ?
    Jak ja wyprzedzam to stado szybko zostaje daleko z tylu :-)
    I ani mnie nie interesuje co sie z nimi dzieje, ani ich co ze mna.
    A i cele mozemy miec rozne.

    Owszem, czasem jakis w lepszym samochodzie sie od stada urwie, dogoni
    mnie ... wyprzedzi i pojedzie dalej bez ogladania sie w lusterko :-)

    >A ty, chcąc
    >nie chcąc, stajesz się wzorem do naśladowania.

    Tylko dla nielicznych.

    >Chcesz uciec od stada? Jeśli nawet ci się to uda,
    >za jakiś czas sam dołączysz do innego stada. I znów

    Dolacze :-(

    >będziesz walczył o przywództwo,

    A gdzie tam. Bede walczyl o pozycje na drodze a nie przywodztwo w
    stadzie.
    powyprzedzam i znow pojade w sina dal, i przy kazdym stadzie bede klal
    straszliwie ze znow mi sie przytrafilo.

    >Z tym byłbym ostrożny.

    Ale to proste stwierdzenie faktu :-)

    >Na to wychodzi. Jeśli warunki są takie a nie inne,
    >a my chcemy mieć podróż bez stresu, nawet i taką
    >prędkość średnią musimy sobie założyć. Jak się nie
    >da inaczej...

    Ale sie da. I co - wstac wczesniej, wyjechac wczesniej i jechac sobie
    spokojnie 50-70 cieszac sie spalaniem, czy wyprzedzac jak jest okazja
    ?

    >Jeśli konstruktorzy i projektanci przyjęli błędne
    >założenia, to znaczy tylko jedno: Nie uwzględnili realiów.

    Uwzglednili. Tylko ze to nie sa realia jakiegos kraiku trzeciego
    swiata, gdzie 1% ludzi kupuje samochod.
    Nowy samochod w salonie :-)

    >Jak zapodał nasz inicjator wątku, automat sobie u nas
    >nie poradzi. Intencja rzecznika policji i sporej części
    >kierowców jest inna niż cel istnienia automatu.
    >Dla mnie sprzeczność ta jest ewidentna. Automat ma
    >utrzymywać odstęp dla poprawy bezpieczeństwa.
    >A rzecznikowi policji ten odstęp jest potrzebny do
    >zupełnie innego celu: Do tego, żeby można było małym
    >pojazdem wciskać się w te zwiększone odstępy.

    OK, ale to tez w celu poprawy bezpieczenstwa :-)

    Poza tym realizacja obu intencji nie jest sprzeczna - sprowadza sie do
    tego samego: zachowaj odstep :-)

    J.