  • Data: 2011-03-27 18:43:04
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2011 12:29, Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie, nie prosiłem o pisemne uzasadnienie korzystnego dla mnie wyroku ;)
    > Sąd oparł się na tym, co napisał biegły. Biegły zaś napisał (w dużym
    > skrócie, rzecz jasna), że w momencie podejmowania decyzji przeze mnie o
    > wyjeździe na główną, pas na który wyjeżdżałem był wolny i miałem prawo się
    > nie spodziewać niezgodnego z przepisami wyprzedzania na tymże skrzyżowaniu.

    Moment! Jakie wyprzedzanie? W tym wątku nie była mowa o żadnym
    wyprzedzaniu tylko o samotnym nadjeżdżającym pojeździe!

    Wyprzedzanie na skrzyżowaniu to zupełnie inny przypadek.

    I na pewno nie będzie to miało związku z przypadkami wyjeżdżania z np.
    posesji, bo wtedy za chiny ludowe nie jest to skrzyżowanie i jeśli to
    był taki przypadek i sąd powoływał się na wyprzedzanie na skrzyżowaniu,
    to będzie to tylko kolejny dowód na niekompetencję/nieuczciwość sędziów.