  • Data: 2010-12-31 18:12:24
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: PawelC <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś anarchistą, żadnych praw? Rocznie giną tysiące ludzi, w tym wielu
    > niewinnych, którzy stają się ofiarami bezmyślności. Kontrola na publicznych
    > drogach a kontrola społeczeństwa to dwie różne rzeczy.

    Nie dogadasz się z nimi. Stwierdziłem kiedyś że rozmowa, na te tematy, z
    co niektórymi z nich, to tak samo, jak dyskusje z wyznawcami Rydzyka.
    Choćbyś nie wiem, jak racjonalne argumenty przedstawiał, nie wiem, jak
    prawdziwymi liczbami podpierał, oni i tak będą wiedzieli swoje.

    Dajcie polakom wolność, to sami się wykończą.