  • Data: 2011-01-01 09:22:27
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ifkvkk$8vh$1@inews.gazeta.pl...

    > dlatego ze (szczególnie my) mylimy woność z anarchią i nie potrafimy tak
    > korzystać z wolności zeby innym jej nie zabierac. Nigdy nie słuchałeś
    > muzyki sąsiadów?
    > tyle ze to nie prawda. skoro Ty płacisz za moje leczenie, a ja za Twoje,
    > to zapinaj pasy tak jak ja.
    Skoro place za leczenie twoje a ty za moje to przestan pic i palic, i
    niezdrowo jesc tak jak ja :)

    > nie wiem czy mam racje ale uważam ze tak. Spróbuj pomyśleć jak młody
    > oszołom. teraz przypieprzysz komuś, to masz BMke albo Vw do kasacji,( 10
    > tys w plecy?) i mandat. tak samo wg dzisiejszych przepisów kara będzie
    > identyczna w nizej wymienionych przypadkach :
    > 1 miałeś 50, lód, poślizg czołówka
    > 2. miałes 150, poszło lekko bokiem, zero trupów
    >
    > JA bym sobie życzył zeby _TYLKO_ w tym drugim przypadku były dodatkowe
    > koszty dla sprawcy.
    > JAko młody oszołom nie ruszył byś mózgiem? Jeśli nie - trudno. byłbyś
    > antyprzykładem dla innych
    No coz grubasow/palaczy/pijakow tez przestanmy leczyc. Dla przykladu! Albo
    dopierdolmy im taka skladke na NFZ ze na zarcie/fajki/vode im nie wystarczy.
    Oszolom z definicji mozgiem nie rusza wiec nie wiem na co liczysz. Jezeli na
    kogos perspektywa odsiadki nie dziala, czy zginiecia to myslisz ze finanse
    podzialaja?

    Zreszta jakby nie patrzec to "mlodym oszolomom" (choc nie tylko oszolomom a
    wszystkim mlodym) towarzystwa naliczaja wyzsze skladki na OC, miej pretensje
    do ubezpieczalni ze takie male :)

    > Był projekt zeby wszystkich kierowców zrównać, i każdemu w ubezpieczeniu
    > dołożyć. to jest złodziejstwo.
    A wyobraz sobie ze nie tylko "szalency" powoduja wypadki.
    > JEszcze jedno mocno OT.
    >
    > pracujesz wiecej - zarabiasz wiecej - zgadzamy sie?
    > przacujesz mnie - zarabiasz mniej - dlalej wszyscy zgodni?
    pracuje wiecej place wiecej na twoje leczenie niz ty na moje pracujac mniej.
    Kolejna niesprawiedliwosc jak juz mowimy o sprawiedliwosci.

    > Powodujesz wypadki płacisz... tyle samo? nie. wiecej! dzisiaj o ile? 10%
    > wartości ubezpieczenia? to jest mniej niż 1% wartości auta!. Sory, ale
    > załóż z kumpelm firme transportową, będziecie mieli 2 auta a on jedno na
    > rok skasuje. czy 1% wypłaty to wystarczająca kara?
    No idea ubezpieczenia jest taka, ze skladka jest mniejsza niz 100% sumy
    ubezpieczenia - inaczej ubezpieczenie byloby zbedne. Wiec nie wiem co masz
    za poblem.
    Statystycznie ubezpieczycielom sie oplaca.

    > JEsteś sprawny, wygimnastykowany, zdrowy? płacisz tyle samo za opieke
    > zdrowotną co leniwy gruby nałogowy palacz? Fajnie tak? w rezultacie
    > jesteś traktowany przez lekarza jak leniwy gruby nałogowy palacz...
    >
    > Drodzy PAństwo jeśli ma być nam dobrze, to albo to co napisałem musimy
    > zmienić - wiem bolesne i kontrowersyjne, albo musimy, jako społeczeństwo
    > miec duuuuzy naddatek pieniędzy - pożądane,ale nierealne.
    Jest wyjscie 3cie ale nieroby i biedota sie nie zgodzi - demontaz NFZ, albo
    chociaz mozliwosc wypisania sie z tego uszczesliwiana na sile po prostu.