  • Data: 2010-09-24 09:11:15
    Temat: Re: Zabezpieczenie śrub w konstrukcjach antenowych
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:7d75.00000624.4c9c6845@newsgate.onet.pl...

    >Ja bym używał fluidolu w aerozolu.
    > To typowy preparat antykorozyjny, doskonały penetrant. Używany jest do
    > zabezpieczania antykorozyjnego między innymi samochodów. Każdy najlepszy
    > smar to
    > przy nim gówno bo z czasem nie zmienia mu się pH na kwaśne tak jak w
    > smarach i
    > olejach. A teraz możesz napisać dwa wyrazy. Pierwszy to przepraszam, a
    > drugi
    > dziękuje.

    No to żeś doradził. Tym penetrantem so sobie możesz łańcuch w rowerze raz na
    miesiąc popsikać albo cybanta na rurze wydechowej popsikać przed wykręceniem
    ale nie trwale zabezpieczyć antenę na dachu. To jest oliwka jak woda która
    spłynie przy pierwszym lepszym deszczu.
    A co do kwasnych smarów to zastanawiam się dlaczego mój stary rower za domem
    cały zerdzewiał ale wszystkie jego łożyska i przeguby nasmarowane są nadal
    jak nowe. Albo taki np. przegub homokinetyczny w 10letnim samochodzie który
    nadal jest sprawny mimo że napchany po brzegi smarem. Możesz mi to wyjasnić?

    Marek.